دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی هاردستون

۲ بازديد
هاردستون یکی از برند‌های معتبر جهانی در زمینه‌ی تولید ماشین لباسشویی است. این برند توانسته تا‌به‌امروز محبوبیت خود را حفظ و با تولید محصولات حرفه‌ای نیاز مشتری‌های خود را به هر نوع محصول مشابهی رفع کند. از جمله دلایل رضایت مشتری‌ها از محصولات این برند، دوام و ماندگاری بالای محصولات هاردستون است. در واقع ماشین‌های این کمپانی تا زمانی طولانی خراب نمی‌شوند. حتی در صورت خرابی نیز در کشور ایران نمایندگی‌های زیادی برای تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها رجوع کنید.
این برند توانسته با تکیه بر دانش فنی و همگام‌شدن با فناوری روز دنیا تبدیل به انتخاب اول بسیاری از افراد شود. هم‌اکنون به‌لطف این دانش، هاردستون توانسته قابلیت‌ها و برنامه‌های زیادی را در ماشین‌های لباسشویی خود قرار دهد که هر کدام از آن‌ها به شما در شستشوی بهتر لباس‌ها کمک می‌کنند.
آیا درباره برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی هاردستون اطلاعاتی دارید؟ هر یک از این برنامه‌ها چه کارایی‌ها و ویژگی‌هایی دارند و چطور به شما در شستشوی لباس‌ها کمک می‌کنند؟ بعد از خرید محصول از این برند، قطعاً باید به‌دنبال پاسخی برای این سؤال‌ها باشید.

معرفی برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی هاردستون

در ادامه قصد داریم که انواع برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی هاردستون را معرفی کنم و درباره آن‌ها توضیح دهیم:

- اکو Eco

معنی فارسی این برنامه «شستشوی اقتصادی» است؛ در واقع به‌لطف این ویژگی شما به‌راحتی می‌توانید انواع لباس‌های خود را که از الیافی مانند نخ پنبه یا کتان دوخته‌شده‌اند، در دستگاه بگذارید و با خیال راحت بشویید. در واقع هاردستون قابلیتی را در محصولات خود به نام Eco به‌وجود آورده که به‌لطف آن هیچ آسیبی به لباس‌هایی با این الیاف نمی‌رسد و می‌توانید لباس‌های خود را بدون نگرانی از آسیب در شستشو، تا سال‌ها استفاده کنید. از این برنامه می‌توانید برای شستشوی لباس‌هایی با رنگ ثابت نیز استفاده کنید.

- میکس Mix

معادل فارسی این ویژگی «مخلوط» است. وقتی قصد دارید انواع پارچه‌هایی با الیاف‌های مختلف را به‌صورت همزمان بشویید، می‌توانید از قابلیت Mix استفاده کنید. با این خصوصیت محصولات هاردستون، امکان ترکیب‌کردن انواع الیاف‌ها با یکدیگر مثل کتان و پلی‌استر را خواهید داشت. در صورت استفاده از Mix بابت آسیب‌دیدن جنس و الیاف پارچه‌ها نگرانی نداشته باشید، چون کیفیتشان حفظ خواهد شد.

- دلیکیت Delicate

برخی پارچه‌ها از حساسیت بالایی برخوردارند و الیاف ظریفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به حریر اشاره کرد. قاعدتاً نمی‌توان این منسوجات را با قابلیت‌های معمولی دستگاه‌های ماشین لباسشویی شست؛ چون احتمال آسیب‌رسیدن به بافتشان بالا می‌رود. از‌همین‌رو برند هاردستون برای ماشین‌های لباسشویی خود از Delicate استفاده می‌کند. این ویژگی کمکتان خواهد کرد تا این نوع پارچه‌ها را بدون هیچ آسیب و نگرانی بشویید.

- دوو Duvet

آیا می‌خواهید پتو و روتختی‌تان را با لباسشویی بشویید؟ خوشبختانه هاردستون این قابلیت را برایتان در محصولات خود با Duvet به‌وجود آورده است. شما با استفاده از این برنامه به‌راحتی می‌توانید انواع پارچه‌های ضخیم مانند پتو یا روتختی را بدون هیچ مشکلی بشویید و انتظار تمیزی صددرصد را از آن‌ها داشته باشید.

- کوتون Cotton

اگر لباسی با پارچه نخی یا نخ پنبه‌ای دارید و از اینکه آن‌ها را در دستگاه لباسشویی بیندازید نگران هستید، پیشنهاد می‌دهیم که از قابلیت Cotton استفاده کنید. Cotton برای شستشوی این نوع منسوج‌ها و پارچه‌های رنگ ثابت طراحی‌شده است و در شستشوی هر چه بهتر آن‌ها کمکتان می‌کند.

- وول Wool

اگر لباس‌های بافتنی و پشمی به‌درستی شسته نشوند، بعد‌از‌مدتی دفرمه و گشاد خواهند شد و حتی به بافتشان نیز آسیب می‌رسد. به‌همین‌منظور تولیدکننده‌های دستگاه‌های مخصوص شستشوی لباس به این فکر افتادند تا قابلیتی را به محصولاتشان بابت شستشوی این لباس‌ها بیفزایند. هاردستون نیز جزء این برندهاست و با اضافه‌کردن قابلیت Wool، به‌طور کامل نگرانی بابت شستشوی لباس‌های پشمی را برای مشتری‌هایش از بین برد.

- اسپین Spin

این قابلیت زمانی به‌کارتان می‌آید که تمام البسه را شسته‌اید و حال زمان خشک‌کردن آنهاست. در این زمان کافیست روی دکمه Spin بزنید تا دستگاه شروع به‌کار کرده و در سریعترین زمان اقدام به خشک‌کردن لباس‌ها برایتان کند.

- سینتتیک Synthetic

برای شستن منسوجاتی با الیاف مصنوعی، قاعدتاً نباید از برنامه‌های معمولی یا غیراستاندارد استفاده کنید. این الیاف بسیار حساس هستند و در صورت شستشوی نامناسب آسیب می‌بینند؛ به‌همین‌دلیل هم هاردستون در ماشین‌های لباسشویی خود Synthetic را اضافه کرد. با Synthetic به‌راحتی می‌توانید انواع الیاف مصنوعی مثل پلی‌استر را بشویید و هیچ نگرانی بابت آسیب‌رسیدن به بافتشان نیز نداشته باشید.

- بیبی کر Baby care

یکی از برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی هاردستون Baby care است. لباس‌های کودکان و نوزادان بسیار حساس هستند و حتماً باید برای آن‌ها یک برنامه شستشوی جداگانه توسط کمپانی‌ها در ماشین‌های لباسشویی تعبیه شود. هاردستون این کار را انجام داده و قابلیتی را به محصولات خود به‌نام Baby care اضافه کرده تا با استفاده از آن به‌راحتی بتوانید لباس‌های کودکان را بشویید.

- Quick 15

اگر می‌خواهید زمان شستشوی لباس‌ها بسیار سریع باشد، پیشنهاد می‌دهیم که از قابلیت Quick 15 استفاده کنید. آن ویژگی کمکتان می‌کند تا انواع لباس‌های رنگی نه‌چندان کثیف را با سرعت بالایی بشویید و انرژی و زمان زیادی را بابت شستن آن‌ها صرف نکنید.

- Quick 42

بر خلاف برنامه قبلی، این برنامه به‌طور دقیق و کامل اقدام به شستشوی منسوج‌ها می‌کند. با استفاده از این ویژگی به‌راحتی می‌توانید تمام لکه‌ها و کثیفی‌ها را از روی لباس‌ها پاک کنید. برنامه Quick 42 طی 42 دقیقه البسه را برایتان می‌شوید تا کاملاً مطمئن شوید که هیچ اثری از آلودگی و کثیفی بر روی آن‌ها باقی نمانده است.

- تاب واش Tub Wash

اگر حس می‌کند که محفظه ماشین لباسشویی‌تان کثیف‌شده، Tub Wash به‌کارتان می‌آید. با استفاده از Tub Wash به‌راحتی می‌توانید ابتدا پودر مخصوص را به‌دستگاه بیفزایید و سپس دکمه مخصوص را بفشارید. اکنون در سریعترین زمان محفظه لباس‌ها شسته خواهد شد.

- Rinse+spin

برند هاردستون از این ویژگی در مدل‌های تمام اتوماتیک خود استفاده می‌کند. با Rinse+spin به‌راحتی می‌توانید بعد از آبکشی لباس‌ها، آن‌ها را خشک کنید تا بعد از مدت کوتاهی امکان استفاده مجدد از آن‌ها را داشته باشید.

جمع بندی نهایی

اکنون با برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی هاردستون به‌طور کامل آشنا هستید. این قابلیت‌ها تماماً توسط کمپانی هاردستون روی محصولات تعبیه‌شده است تا این برند بتواند نیاز مشتری‌های خود را به‌طور کامل رفع کند تا افراد دیگر هیچ نیازی به محصولات مشابه نداشته باشند.
شاید در آینده قابلیت جدیدی توسط این کمپانی به ماشین‌های لباسشویی‌اش اضافه شود که قطعاً نام آن در لیست برنامه‌های این مقاله نیست. در‌این‌صورت کافیست به‌سراغ فروشگاه‌ها و مراکز معتبر خرید بروید و از آن‌ها بخواهید که درباره قابلیت جدید اعمال‌شده به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و مطالب آن برایتان مفید و کاربردی بوده باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.